Pages

Tuesday, October 20, 2015

The 8 horses - De 8 paarden

                      
                    

     Now  I am working on my new cross stitch "The 8 horses (in Mongolia it calls The 8 tawny horses)". This is a  normal full cross stitch type. I wanna explain my w.i.p by pictures...
    Nu ben ik bezig met mijn nieuwe kruissteek " De 8 paarden". In Mongolie genoemd het " De 8 getaande paarden". Dit is een normale volledige kruissteek. Ik wil mijn w.i.p via foto"s uitleggen....

         On the first picture is shown the base before starting. It is very colorful because the yarn are very same colored. The second and third pictures are instruction papers. 
         Op de eerste afbeelding wordt de basis voor beginnen getoond. Het is erg  kleurrijk, omdat de garen  dezelfde kleuren hebben. De tweede en derde afbeeldingen zijn instructie-papieren.






        There are 28 different yarn, the most are grey and brown colored yarn.
        Er zijn  28 verschillende garen, de meeste zijn grijs en bruin gekleurde garen.

         
         Now I have finished first 4 horses. 4 more horses are not yet finished.  
           Nu heb ik  eerste 4 paarden gedaan. 4 andere paarden zijn nog niet klaar.

        I am interested in those two special yarn. I have never done this type of yarn. They are very nice shiny and very thin. I am going to sew with them in the end.

         Ik ben geïnteresseerd in deze twee speciale garen. Ik heb nooit deze type van garen gedaan. Zij zijn heel mooi  glanzend en zeer dun. Ik ga met hen op het einde naaien. 
         






                             

    No comments:

    Post a Comment